TE AJUTAM NOI!
Suntem aici pentru tine!
Treaba este foarte simplă, dacă vrei un tricou personalizat ai două variante: alegi tricoul care iți place (click aici), adaugi o grafică și dai comandă SAU dacă nu ai o grafică dar ai unele idei, atunci facem noi pentru tine (click aici).
SALUT! CU CE TE POT AJUTA?
Vrei sa afli mai mult?
Sună la 0731300404 sau 0268415591 sau scrie un email ajutor@prin-pe-tricou.ro
Program: Luni-Vineri / 8:30-17:00
ÎNDOIELI?
Citeste pagina de FAQ (Frequently Asked Questions) mai jos aici..
Cum functionează
alegi un tricou
De aici: PRODUSE alegeți produsul dorit și apăsați butonul “Personalizează Acum” !
adaugi design
În editorul de personalizare aveți de ales mai multe opțiuni pentru personalizare.
verifici și comanzi
După personalizare, verificați și trimiteți comanda!
noi avem grijă de tot
Noi vom prelucra comanda și o vă vom confirma, apoi vă anunțăm când aceasta este preluată de curier!

SALUT! Cu ce te pot ajuta?
FAQ (Frequently Asked Questions)
Cum comand?
Comanda se face pe site, cu sau fară cont, telefonic (0731300404 sau 0268415591). Dacă faci comanda online, vei primi un mail de confirmare care va conține lista produselor comandate și detaliile aferente acestora. În câteva ore de la plasarea comenzii, veți fi contactat telefonic sau prin email pentru confirmare. Comanda se livrează doar după confirmare.
Cum folosesc designerul de produse?
Primul pas este alegerea modelului de tricou pe care dorriți să îl personalizați. Apoi puteși adauga textul dorit, puteți încarca o imagine de pe computerul personal sau puteți selecta diverse grafice din baza noastră de date. Pentru text se poate selecta fontul și culoarea din lista disponibila. Textul poate fi dimensionat, rotit și aliniat. Grafica trebuie sa fie incadrată în dreptunghiul vizibil pe machetă.
Cum livrăm?
Livram prin Curier, iar in cazul in care destinatia dumneavoastra pentru livrare se afla in afara ariei de acoperire a curierului, coletul dumneavoastra va fi livrat prin Posta Romana!
Cum plătesc?
Există două metode de plată: ramburs și plata online cu cardul. Prin plata ramburs se achită contravaloarea produselor și a transportului, în numerar, în momentul livrarii coletului de către curier. Plata cu cardul se poate efectua atât cu cardul personal cât și cu cel al firmei dumneavoastră, în condiții de siguranță deplină. Nu este perceput nici un comision suplimentar pentru tranzacții.
Pot returna produsele?
Pentru mai multe detalii click aici: https://print-pe-tricou.ro/politica-returnare-produse/
Ghidul mărimilor?
Pentru a ne asigura că produsele comandate ți se potrivesc, te sfătuim să iei un obiect vestimentar asemănător, să-l intinzi pe o suprafață dreaptă și să-l masori. Nu-ți rămâne decât să compari dimensiunile cu cele de pe site.
Întreținerea textilelor?
Tricourile imprimate trebuie spălate de mână, la o temperatură recomandata (30 de grade). Nu se vor utiliza înalbitori sau alte substanțe care conțin clor pentru că pot afecta imprimeul. Uscarea se face la temperatura camerei, nu se expune imprimarea razelor solare. Centrifugarea trebuie realizată la turații puține, pentru a reduce posibilitatea de șifonare prea mare a textilelor (pliurile apărute pot conduce la pierderea intensității culorilor dacă triocul este centrifugat prea mult). Călcarea trebuie făcută pe partea interioară a tricoului. De asemenea, nu se recomandă călcarea cu aburi în zona printului.
Doresc un tricou personalizat, dar nu am grafică. Poate fi realizată de către echipa print-pe-tricou?
Da se poate, prețul este influențat de timpul acordat de către noi pentru crearea graficii. Vorbim împreuna (la telefon sau prin email) despre idea ta, după revenim noi cu niște propuneri. Alegi cea mai bună grafică pentru tine și finalizăm comanda, imprimam și livrăm.
În ce format trebuie trimise fișierele de print?
Fișierele vor fi scalate, in format .png, la o rezoluție de 300 DPI, fundal transparent, sau .jpeg pentru poze personale fără fundal transparent.
Cât durează transportul?
Transportul pe teritoriul Romaniei dureaza aproximativ 48 de ore. Timpul de livrare este estimat de către funizorul de curierat. Dacă coletul tău nu este livrat în intervalul menționat de firma de curierat este foarte probabil să aibă o întarziere în tranzit. Timpul de transport se calculează din momentul în care ai primit confirmarea de finalizare a comenzii.
Există posibilitatea ridicării comenzii de la sediu?
Da, comenzile plasate online se pot ridica și de la sediul nostru dupa confirmarea finalizării lor.
Adresa noastră este: AMCO SRL Str. Carierei nr. 100 – Brașov. Progam cu public: Luni-Vineri 8.30-17.00